Direktlänk till inlägg 20 april 2011

Prover och Hälsoprofil!

Av Nina - 20 april 2011 06:16

Hej allihopa!


Har inte så jätte mycket att skriva, men tänkte i alla fall göra en liten uppdatering så ni vet vad som händer och så slipper jag skriva så där jätte långa!  




Igår lämnades mina avföringsprover in, och jösses vad glad jag är att jag är klar med dem!!!  

Och nu väntar jag med spänning på resultatet och jag hoppas verkligen att det inte dröjer flera veckor, men med min läkare så vet man aldrig!  

Och idag ska jag till Friskvården för att göra min hälsoprofil. Maken frågade mig igår om jag är nervös, men inte ett dugg! Utan detta är något jag ser fram emot och tycker ska bli kul att göra. Men vi får se om det känns lika kul efteråt!  

Men även om jag blir nervös eller om det blir väldigt jobbigt så tar min nyfikenhet över då jag själv tycker detta ska bli kul att veta.

Jag kunde ju ha gjort det lätt för mig och bara tagit hälsosamtal på 45 min, men allt det andra soms ka kollas på hälsoprofilen väckte min nyfikenhet och mitt intresse för min egna kommande hälsa, så valde den istället trots att detta kommer ta 1 tim och 30 min.  

Jaja....det var allt nytt jag hade för stunden, så nu ska jag skriva i min andra blogg samtidigt som jag ska hjälpa barnen lite!

Ha en bra dag, och så lovar jag att försöka uppdatera i kväll eller imorgon om hälsoprofilen!

*Kram *

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 24 augusti 2011 10:03

Hej på er! Missade att uppdatera i måndags....så den här bloggen blir väldigt ensam och bortglömd. Men men....tänkte i alla fall uppdatera er lite kort. Inget märkvärdigt så men. Inga nyheter från Torsby ännu, men då har det ju bara gått ca 3,5...

Av Nina - 9 augusti 2011 19:58

Ja ni mina kära läsare. åter igen var det väldigt länge sen jag skrev och det beror som vanligt på att jag aldrig har något att skriva om i den här bloggen. Mest beror det på att det inte händer något nytt och sen att det fortfarande är väldigt lån...

Av Nina - 24 juli 2011 13:58

Ja jag vet...men ska jag vara riktigt ärlig så har jag inget nytt alls att skriva om. Jag har inte hört något nytt och jag har inte direkt gjort något annorlunda. Men trots detta har jag totalt gått ner 7.6 kg! *wiiieee* Men jag ska försöka att tit...

Av Nina - 30 maj 2011 07:42

En ny vecka med nya utmaningar, och jösses vad nervös jag var i morse när jag skulle väga mig. Tror det beror på att vi haft en helg fylld med godheter, och lite extra då vi var barnlediga.    Men det gick inte så illa som jag trodde....så ibland k...

Av Nina - 23 maj 2011 08:20

En ny vecka och nya utmaningar. *skönt* Under helgen har man haft mycket tid att låta all information sjunka in och man börjar fundera på framtiden mer och mer. Det känns riktigt gött att kunna se framåt och faktiskt se en positiv glimma.    Och ...

Presentation


Nina heter jag! Är född 1981 och är gift samt har 4 barn...
Jag försöker svara på alla kommentarer och frågor, så bara skriv om ni har funderingar! =)

Blogkeen

helantillhalvan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kolla Hit! :D

Reklam!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards