Direktlänk till inlägg 13 maj 2011

God morgon!

Av Nina - 13 maj 2011 06:13

Igår var jag till labb...igen....för att ta mina prover inför besöket i Torsby. Det gick bra men var lite små jobbigt att lämna fem rör blod utan mat i magen. Och jösses vad hungrig jag var.   

Var fastande och rökfri i 12,5 timme innan provet. Och när jag väl fick min morgoncigg och frukost hade det gått 13,5 timme. Det kändes kan jag ju säga!   

Men nu är det gjort och idag ör det bara en vecka kvar till första besöket. Jag börjar bli nervös samtidigt som det känns kul då jag verkligen vill göra detta!

Men nervositeten finns där och jag hoppas verkligen att allting går bra och löser sig efter bästa förmåga. 

Mamma ska med mig till Torsby och det är en extra trygghet. Mammor avger alltid trygghet. Önskar älsklingen min kunde följa med också men det går inte då han i så fall blir väldigt sen till jobbet!

Vem vet...han kanske kan följa med en annan gång, det är ju minst 2ggr till jag ska dit!   

Jaja....det var nog allt jag hade för den här gången. Men ska försöka skriva oftare, om jag har något att skriva om, men oavsett vad så kommer jag berätta om första besöket sen!

Ha det gött så länge!

*Kram*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 24 augusti 2011 10:03

Hej på er! Missade att uppdatera i måndags....så den här bloggen blir väldigt ensam och bortglömd. Men men....tänkte i alla fall uppdatera er lite kort. Inget märkvärdigt så men. Inga nyheter från Torsby ännu, men då har det ju bara gått ca 3,5...

Av Nina - 9 augusti 2011 19:58

Ja ni mina kära läsare. åter igen var det väldigt länge sen jag skrev och det beror som vanligt på att jag aldrig har något att skriva om i den här bloggen. Mest beror det på att det inte händer något nytt och sen att det fortfarande är väldigt lån...

Av Nina - 24 juli 2011 13:58

Ja jag vet...men ska jag vara riktigt ärlig så har jag inget nytt alls att skriva om. Jag har inte hört något nytt och jag har inte direkt gjort något annorlunda. Men trots detta har jag totalt gått ner 7.6 kg! *wiiieee* Men jag ska försöka att tit...

Av Nina - 30 maj 2011 07:42

En ny vecka med nya utmaningar, och jösses vad nervös jag var i morse när jag skulle väga mig. Tror det beror på att vi haft en helg fylld med godheter, och lite extra då vi var barnlediga.    Men det gick inte så illa som jag trodde....så ibland k...

Av Nina - 23 maj 2011 08:20

En ny vecka och nya utmaningar. *skönt* Under helgen har man haft mycket tid att låta all information sjunka in och man börjar fundera på framtiden mer och mer. Det känns riktigt gött att kunna se framåt och faktiskt se en positiv glimma.    Och ...

Presentation


Nina heter jag! Är född 1981 och är gift samt har 4 barn...
Jag försöker svara på alla kommentarer och frågor, så bara skriv om ni har funderingar! =)

Blogkeen

helantillhalvan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kolla Hit! :D

Reklam!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

RSS


Skapa flashcards