Direktlänk till inlägg 19 maj 2011

Dagen före!

Av Nina - 19 maj 2011 06:45

Bara en dag kvar och jag är allt bra nervös nu. Inte för själva informationen men för alla nya människor och allting. Men innerst inne vet jag att det kommer gå bra och att det inte finns något att oroa sig för, men det är ju inte varje dag man tillbringar mellan 4-6 timmar på ett sjukhus för egen del.   

Men lite skönt har det varit då den här veckan har gått väldigt fort och jag har påbörjat min motionsdagbok, precis som jag sa att jag skulle göra!   

Och så har jag påbörjat en matdagbok, inte en sån som jag ville ha då jag tappat bort den sidan, men jag har en egen enkel variant som ger mig en chans att hålla koll på hur jag äter och att det blir tillräckligt regelbundet. Och den tänker jag ta med i september när det är dags för ett återbesök hos friskvården för en ny hälsoprofil!   

Jag tränade i tisdags som jag sa att jag skulle göra. Gick 30 min på mitt löpband (med stukad fot), dock blev det bara i en hastighet av 3 km/h, men oavsett vad så gick jag 1,5km med den där förbannade foten.   

Sen gick jag i samma hastighet och samma tidslängd i går innan jag hämtade min lilla på dagis. Det gjorde jag enbart för att jag kände för det och för att jag var uttråkad. Men 2 ggr på raken är inte fy skam.   

Och bäst av allt är att vi ska träna idag igen, jag och min bästa väninna Elle. Och jag hoppas foten pallar lite högre tryck så jag kan kämpa lite mer, men om inte så är det lilla jag klarar bättre än att bara sitta på rumpan och inte göra någonting alls!   

Nä...det var allt för mig för den här gången! Jag har lite uppdateringar att göra i min vardagsblogg innan det är dags att hjälpa alla barnen!

Men ha en bra dag! Och jag lovar att försöka återkomma imorgon när jag får en lugn stund!

*Kram*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 24 augusti 2011 10:03

Hej på er! Missade att uppdatera i måndags....så den här bloggen blir väldigt ensam och bortglömd. Men men....tänkte i alla fall uppdatera er lite kort. Inget märkvärdigt så men. Inga nyheter från Torsby ännu, men då har det ju bara gått ca 3,5...

Av Nina - 9 augusti 2011 19:58

Ja ni mina kära läsare. åter igen var det väldigt länge sen jag skrev och det beror som vanligt på att jag aldrig har något att skriva om i den här bloggen. Mest beror det på att det inte händer något nytt och sen att det fortfarande är väldigt lån...

Av Nina - 24 juli 2011 13:58

Ja jag vet...men ska jag vara riktigt ärlig så har jag inget nytt alls att skriva om. Jag har inte hört något nytt och jag har inte direkt gjort något annorlunda. Men trots detta har jag totalt gått ner 7.6 kg! *wiiieee* Men jag ska försöka att tit...

Av Nina - 30 maj 2011 07:42

En ny vecka med nya utmaningar, och jösses vad nervös jag var i morse när jag skulle väga mig. Tror det beror på att vi haft en helg fylld med godheter, och lite extra då vi var barnlediga.    Men det gick inte så illa som jag trodde....så ibland k...

Av Nina - 23 maj 2011 08:20

En ny vecka och nya utmaningar. *skönt* Under helgen har man haft mycket tid att låta all information sjunka in och man börjar fundera på framtiden mer och mer. Det känns riktigt gött att kunna se framåt och faktiskt se en positiv glimma.    Och ...

Presentation


Nina heter jag! Är född 1981 och är gift samt har 4 barn...
Jag försöker svara på alla kommentarer och frågor, så bara skriv om ni har funderingar! =)

Blogkeen

helantillhalvan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kolla Hit! :D

Reklam!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

RSS


Skapa flashcards