Direktlänk till inlägg 30 maj 2011

Ny måndag!

Av Nina - 30 maj 2011 07:42

En ny vecka med nya utmaningar, och jösses vad nervös jag var i morse när jag skulle väga mig. Tror det beror på att vi haft en helg fylld med godheter, och lite extra då vi var barnlediga.   

Men det gick inte så illa som jag trodde....så ibland kan det vara bra att föreställa sig det värsta eftersom man då blir lite gladare.   

Men nackdelen nu när jag skriver är att jag fick hjärnsläpp och kommer inte ihåg vad min vikt låg på förra veckan.....*hmm*

Nu blev det lite lugnare så nu kunde jag tänka lite.   

Så veckans viktnedgång ligger på -1,1 kg TROTS mer mat och ingen motion alls!   

Jag borde skämmas över att det inte blev någon träning, men första passet blev inställt pga en stor vattenläcka och vi var tvungna att vara sparsamma med vattnet. Och det andra passet blev bara inte av. Jag tycker det är trist och blir lite arg på mig själv.      

Men istället för att bara skälla på mig själv blir det att ta mig i kragen och ta nya omtag!

Nä ni....det var allt jag hade för stunden! Jag hoppas ni haft en bra vecka och helg och jag hoppas självklart att ni får en bra kommande vecka och helg! 

*Kram*



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 24 augusti 2011 10:03

Hej på er! Missade att uppdatera i måndags....så den här bloggen blir väldigt ensam och bortglömd. Men men....tänkte i alla fall uppdatera er lite kort. Inget märkvärdigt så men. Inga nyheter från Torsby ännu, men då har det ju bara gått ca 3,5...

Av Nina - 9 augusti 2011 19:58

Ja ni mina kära läsare. åter igen var det väldigt länge sen jag skrev och det beror som vanligt på att jag aldrig har något att skriva om i den här bloggen. Mest beror det på att det inte händer något nytt och sen att det fortfarande är väldigt lån...

Av Nina - 24 juli 2011 13:58

Ja jag vet...men ska jag vara riktigt ärlig så har jag inget nytt alls att skriva om. Jag har inte hört något nytt och jag har inte direkt gjort något annorlunda. Men trots detta har jag totalt gått ner 7.6 kg! *wiiieee* Men jag ska försöka att tit...

Av Nina - 23 maj 2011 08:20

En ny vecka och nya utmaningar. *skönt* Under helgen har man haft mycket tid att låta all information sjunka in och man börjar fundera på framtiden mer och mer. Det känns riktigt gött att kunna se framåt och faktiskt se en positiv glimma.    Och ...

Av Nina - 20 maj 2011 16:56

*Pust* Vilken dag detta har varit! Men jag överlevde den med, vilket jag aldrig ens tvivlade på!    Dagen gick bra, lite drygt med all väntan mellan varven och man blev lite trött någon gång då och då med tanke på all information man fick. Tack...

Presentation


Nina heter jag! Är född 1981 och är gift samt har 4 barn...
Jag försöker svara på alla kommentarer och frågor, så bara skriv om ni har funderingar! =)

Blogkeen

helantillhalvan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kolla Hit! :D

Reklam!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards