Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Nina - 24 augusti 2011 10:03

Hej på er!

Missade att uppdatera i måndags....så den här bloggen blir väldigt ensam och bortglömd.

Men men....tänkte i alla fall uppdatera er lite kort. Inget märkvärdigt så men.

Inga nyheter från Torsby ännu, men då har det ju bara gått ca 3,5 månad sen informationsmötet....så förväntar mig inte att höra något än heller.   

Tyvärr har jag inte hört något från vårdcentralen heller, vilket irriterar mig då det är mer än 4 månader sen jag skrevs upp på en väntelista för att få en telefontid för att få hjälp att sluta röka....

Så antar att jag får ringa och tjata eller liknande. Men helt sjukt att de inte haft tid att ringa en enda jävla gång på över 4 månader för en telefonkontakt!   


Men men....skiter i vilket just nu....det får gå som det går!

Tänkte mest uppdatera er om mina egna viktplaner som jag berättade om. Det går rätt bra, men inte så bra som jag hade hoppats, men är inte besviken heller då vi variit på svensexa/möhippa, bröllop och lite annat små roligt..

Men men...har i alla fall gått ner exakt 10kg sen första vägningen! *wiiiiieeee*

Och sen har midjemåttet minskat med 3 cm sen förra veckan och stussen med 1 cm....så det går i alla fall framåt!


Ja ni! Det var allt för mig för den här gången! Ha det gött så återkommer jag så snart jag kan!

*Kram*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nina heter jag! Är född 1981 och är gift samt har 4 barn...
Jag försöker svara på alla kommentarer och frågor, så bara skriv om ni har funderingar! =)

Blogkeen

helantillhalvan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kolla Hit! :D

Reklam!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards