Direktlänk till inlägg 16 maj 2011

Ny vecka!

Av Nina - 16 maj 2011 08:58

Måndag igen och detta innebär att det nu bara är 4 hela dagar kvar tills det bär av till Torsby för första besöket.   

Jag börjar bli lite nervös, men ändå inte. Det är ju trots allt bara informationsmöte, vägning och mätning. Men det kommer vara nya människor och jag känner mig sällan bekväm i sådana situationer.     

Men men, jag har mamma med mig och det känns väldigt skönt och tryggt!     

Idag är det en ny vecka och jag har satt upp mål som jag vill klara av. Dessa innebär att jag ska väga mig varje måndag, bara för att hålla koll på vikten och se vad som händer med den vid förändringar!

Sen har jag äntligen tagit fram motionsdagboken jag fick på friskvården och ska nu börja skriva i den varje gång jag tränar. Så första träningspasset som kommer stå med i den blir imorgon. Då kommer min bästa väninna hit för att träna tillsammans med mig. Så vi kommer få en heldag tillsammans då jag ska hjälpa henne med lite annat sen. Men detta kommer det stå mer om i min vardagliga blogg under morgondagen! *gå in och läs den med*   

Så varje vecka ska MINST 2 stycken 30 minuterspass registreras i dagboken. Jag brukar gå på mitt löpband men sällan så länge och jag skriver aldrig upp det,  men nu vill jag göra det så man ser det själv samt att man håller koll på att det blir riktigt regelbundet!

Nä...jag tror detta var allt från mig för den här gången! Kan hända att jag uppdaterar mer efter någon träning under veckan, men annars så kommer jag säkert in på fredagen och berättar om första besöket och hur det kändes mm.

Sen kommer jag försöka uppdatera minst varje måndag vid ny vägning och då även berätta om min motionsdagbok! 

Jag hoppas ni alla får en riktigt bra dag!

*Kram* 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 24 augusti 2011 10:03

Hej på er! Missade att uppdatera i måndags....så den här bloggen blir väldigt ensam och bortglömd. Men men....tänkte i alla fall uppdatera er lite kort. Inget märkvärdigt så men. Inga nyheter från Torsby ännu, men då har det ju bara gått ca 3,5...

Av Nina - 9 augusti 2011 19:58

Ja ni mina kära läsare. åter igen var det väldigt länge sen jag skrev och det beror som vanligt på att jag aldrig har något att skriva om i den här bloggen. Mest beror det på att det inte händer något nytt och sen att det fortfarande är väldigt lån...

Av Nina - 24 juli 2011 13:58

Ja jag vet...men ska jag vara riktigt ärlig så har jag inget nytt alls att skriva om. Jag har inte hört något nytt och jag har inte direkt gjort något annorlunda. Men trots detta har jag totalt gått ner 7.6 kg! *wiiieee* Men jag ska försöka att tit...

Av Nina - 30 maj 2011 07:42

En ny vecka med nya utmaningar, och jösses vad nervös jag var i morse när jag skulle väga mig. Tror det beror på att vi haft en helg fylld med godheter, och lite extra då vi var barnlediga.    Men det gick inte så illa som jag trodde....så ibland k...

Av Nina - 23 maj 2011 08:20

En ny vecka och nya utmaningar. *skönt* Under helgen har man haft mycket tid att låta all information sjunka in och man börjar fundera på framtiden mer och mer. Det känns riktigt gött att kunna se framåt och faktiskt se en positiv glimma.    Och ...

Presentation


Nina heter jag! Är född 1981 och är gift samt har 4 barn...
Jag försöker svara på alla kommentarer och frågor, så bara skriv om ni har funderingar! =)

Blogkeen

helantillhalvan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kolla Hit! :D

Reklam!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards