Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Nina - 6 mars 2011 11:31

Hej hej!

Tyvärr har jag inget nytt att berätta för er! Det har inte hänt något sen sista inlägget med allting, men kände att jag ville skriva av mig lite i alla fall!

I går var vi hos några vänner på fika och då pratade tjejen där och jag om operationen mm, då hon står i kö för den precis som mig så är det lite skönt att ha någon att "bolla" lite med!

Och då insåg jag att det är 2,5 vecka sen jag var hos läkaren och jag har inte hört någonting önnu!   

Hon hade fått ett bekräftelsemail från Torsby efter ca 1 vecka om att de mottagit remissen....den har inte jag fått. 

Så nu har jag börjat fundera på om min läkare skickat in remissen eller inte. Det kan ju hända att han struntade i det då mitt blodprov visade en avvikelse.

Så nu vet jag inte om jag ska ringa till honom i morgon och kolla läget eller om jag ska avvakta ett tag till då jag tog nya prover i onsdags??

Jag skulle ju kunna vänta en halv vecka till och ringa i slutet.

Usch vad jag hatar att inte veta vad som händer eller kommer att hända. Och det värsta som finns är nog att ha beslutsångest!

Så har ni några tips eller en åsikt så dela gärna med er! Jag skulle uppskatta det riktigt mycket!   

Men nu sa jag avsluta här och skriva i min mer personliga blogg. Ni kollar väl in den med?

www.cinderellamum.blogg.se


*Puss och kram*

Presentation


Nina heter jag! Är född 1981 och är gift samt har 4 barn...
Jag försöker svara på alla kommentarer och frågor, så bara skriv om ni har funderingar! =)

Blogkeen

helantillhalvan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kolla Hit! :D

Reklam!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards