Direktlänk till inlägg 17 februari 2011

Första steget!

Av Nina - 17 februari 2011 10:10

Igår tog jag första steget mot mitt nya liv....eller ja egentligen tog jag det nog för två veckor sen när jag ringde läkaren och bokade en undersökningstid.

Men nu är bollen i rullning och jag känner nog inte så mycket om detta just nu då jag nog inte ritkigt har förstått ännu.

Men men....igår var jag i alla fall till läkaren för vägning, mätning och information för att få en remiss till sjukhuset i Torsby till en GBP (magsäcksoperation).

Och nu är det på g.

I morse var jag tillbaka till vårdcentralen för provtagning på fastande mage. Inga problem just nu då jag hostar så mycket att jag inte får i mig något ändå.   

Men det märks att man inte ätit något sen i söndags då jag var väldigt yr efter trots att de "bara" tog tre rör.

Men nu börjar det släppa då jag sitter här hemma med ett glas coca cola för att få i mig lite socker....inte bra men jag får ju inte behålla någonting så just nu lever jag på coca cola och vatten. *tråkigt*

Men men...

så ser det ut här just nu, och har nog inte så mycket att skriva om det hela ännu då det nog inte riktigt gått in. Det är inte så verkligt ännu!

Men jag återkommer så fort jag har tankar eller funderingar som jag behöver få ur mig!

*Kramiz*

 
 
Syrran

Syrran

17 februari 2011 10:31

Hejja hejja syster !!!!!!!!!!!!!!!!!

Det kommer gå galant och du vet det kommer bara bli positivt för dig!!!!

Stöttar dig med hela hjärtat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bra gjort att ta det steget, tufft tycker jag :))

Puss och kram

Älskar dig!!!!

http://www.nattstad.se/Lillbus

Nina

20 februari 2011 08:38

Tack syster!
Jag älskar dig med!
Puss och Kram

 
Ingen bild

Angelika

17 februari 2011 12:40

Tycker du är så strong som gör detta... helt underbart :)

Nina

20 februari 2011 08:38

Tack vännen! :)

 
Ingen bild

CN

18 februari 2011 22:52

I´ll be here for U vhen ever U need me!! huggs and kisses

Nina

20 februari 2011 08:39

Thank you! Huggs and kisses back to you :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 24 augusti 2011 10:03

Hej på er! Missade att uppdatera i måndags....så den här bloggen blir väldigt ensam och bortglömd. Men men....tänkte i alla fall uppdatera er lite kort. Inget märkvärdigt så men. Inga nyheter från Torsby ännu, men då har det ju bara gått ca 3,5...

Av Nina - 9 augusti 2011 19:58

Ja ni mina kära läsare. åter igen var det väldigt länge sen jag skrev och det beror som vanligt på att jag aldrig har något att skriva om i den här bloggen. Mest beror det på att det inte händer något nytt och sen att det fortfarande är väldigt lån...

Av Nina - 24 juli 2011 13:58

Ja jag vet...men ska jag vara riktigt ärlig så har jag inget nytt alls att skriva om. Jag har inte hört något nytt och jag har inte direkt gjort något annorlunda. Men trots detta har jag totalt gått ner 7.6 kg! *wiiieee* Men jag ska försöka att tit...

Av Nina - 30 maj 2011 07:42

En ny vecka med nya utmaningar, och jösses vad nervös jag var i morse när jag skulle väga mig. Tror det beror på att vi haft en helg fylld med godheter, och lite extra då vi var barnlediga.    Men det gick inte så illa som jag trodde....så ibland k...

Av Nina - 23 maj 2011 08:20

En ny vecka och nya utmaningar. *skönt* Under helgen har man haft mycket tid att låta all information sjunka in och man börjar fundera på framtiden mer och mer. Det känns riktigt gött att kunna se framåt och faktiskt se en positiv glimma.    Och ...

Presentation


Nina heter jag! Är född 1981 och är gift samt har 4 barn...
Jag försöker svara på alla kommentarer och frågor, så bara skriv om ni har funderingar! =)

Blogkeen

helantillhalvan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kolla Hit! :D

Reklam!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards