Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Nina - 17 februari 2011 10:10

Igår tog jag första steget mot mitt nya liv....eller ja egentligen tog jag det nog för två veckor sen när jag ringde läkaren och bokade en undersökningstid.

Men nu är bollen i rullning och jag känner nog inte så mycket om detta just nu då jag nog inte ritkigt har förstått ännu.

Men men....igår var jag i alla fall till läkaren för vägning, mätning och information för att få en remiss till sjukhuset i Torsby till en GBP (magsäcksoperation).

Och nu är det på g.

I morse var jag tillbaka till vårdcentralen för provtagning på fastande mage. Inga problem just nu då jag hostar så mycket att jag inte får i mig något ändå.   

Men det märks att man inte ätit något sen i söndags då jag var väldigt yr efter trots att de "bara" tog tre rör.

Men nu börjar det släppa då jag sitter här hemma med ett glas coca cola för att få i mig lite socker....inte bra men jag får ju inte behålla någonting så just nu lever jag på coca cola och vatten. *tråkigt*

Men men...

så ser det ut här just nu, och har nog inte så mycket att skriva om det hela ännu då det nog inte riktigt gått in. Det är inte så verkligt ännu!

Men jag återkommer så fort jag har tankar eller funderingar som jag behöver få ur mig!

*Kramiz*

Av Nina - 17 februari 2011 09:57

Jag vet inte hur många som faktiskt läser presentationen på folks bloggar så skriver lite kort om mig själv först.

Jag heter Nina och är född 1981 och är gift med fyra barn. Det här är min andra blogg som jag skapat speciellt för alla tankar, funderingar mm runt min kommande viktnedgång.

Visst det är en lång väg att gå men med barn hemma så går tiden för det mesta väldigt fort!   

Men min familj, min vardag mm kommer jag inte skriva något om då jag har min andra blogg till det. Men den hittar ni här om ni skulle vilja läsa och följa mitt vardagliga liv samtidigt.


cinderellamum.blogg.se


Tänkte mest bara skriva lite grann för att visa vem jag är...bild kanske jag lägger in senare. 


Ha det gött så återkommer jag!

*Kram*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nina heter jag! Är född 1981 och är gift samt har 4 barn...
Jag försöker svara på alla kommentarer och frågor, så bara skriv om ni har funderingar! =)

Blogkeen

helantillhalvan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kolla Hit! :D

Reklam!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards